dissabte, 10 de maig del 2014

SESSIÓ INICIAL AMB R.P.

La sessió inicial es realitza a una aula on ens trobem el nen, la meva tutora i jo mateix.

Iniciem la sessió amb la presentació per part de la meva tutora de qui som nosaltres dos i quins exercicis realitzarem, ell es mostra conforme i comenta que te moltes ganes de fer el dibuix.

Iniciem la conversa i a les poques preguntes ens adonem que hi ha un desconeixement per part d’en R.P. d’algunes dades bàsiques, com el nom del carrer on viu. En el moment de fer el dibuix fa un sobre una excursió que havia realitzat aquell cap de setmana amb un cosí seu, dades confirmades amb la mare, el nen no sap dir-nos a quina muntanya, quanta estona van estar,... en aquest punt comencem a observar un punt cada vegada més agressiu en les seves respostes, respon més alt, amb monosíl·labs,... finalment i amb moltes dificultats aconseguim que comenci a llegir el petit text preparat, mostra forces dificutats a l’hora de realitzar-la i finalment ell mateix a la que porta dues línies es nega a legir més, també es nega a respondre de manera escrita i oral, quan se li proposa l’alternativa, alguna de les preguntes del text que podia respondre, títol, nom del personatge,...


Durant la sessió la meva tutora i jo mateix hem anat anotant un seguit de dades que posteriorment analitzarem i que serviran per fer un informe a partir del qual es pautarà quin es valora que haurà de ser el tractament a seguir amb en R.P. d’aquí a final de curs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada